sobota 1. júna 2013

Posväť ma láskou, pani moja. Uvidieť túžim v srdci Boha.














2 komentáre:

  1. Čurneková - další blázen...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Oklamaná.
    Tá spoveď má vysokú úroveň, je naprosto pravdivá a vystihuje osobnosť
    Diesany. Jej výroky sú mi známe a tie ma neprekvapili. Napriek tomu, že
    som bola účastníčkou tej komunity, nemám slov.

    Moju lásku a dôveru k Bohu, že sme sa tu prišli učiť - v konečnom dôsledku
    už teraz beriem ako lekciu, ktorú som zvládla aj keď s ťažkými následkami,
    hlavne zdravotnými. Poučila som sa a definitívne odmietam všetky
    spoločenstvá vrátane cirkevných. Viem že mám prístup k Bohu bez
    prostredníka a verím, že zvládnem všetky skúšky, pretože som v jeho rukách
    a tiež záleží odo mňa akú cestu si vyberiem. Mojím cieľom je ísť cestou
    lásky súcitu pokoja.

    OdpovedaťOdstrániť